Khamis, 20 Disember 2012

Tinta Untuk Pembaca


Assalamualaikum...
Senyum dulu ^__^ Hi!



Entry kali ini khas untuk para pembaca yang masih setia mengikuti perkembangan e-novel Hanya Selafaz Rindu. Alhamdulillah, manuskrip pertama ini telah berjaya saya noktahkan juga di tengah-tengah kesibukkan waktu. Jadi, di kesempatan ini saya akan update semula novel ini dari bab pertama hingga bab akhir (Bab 1 - 83) untuk santapan pembaca. Novel ini telah diedit sepenuhnya oleh saya sendiri. Jadi, sebarang komen dan kritikan membina amat saya perlukan dari para pembaca untuk menjadikan hasil saya ini bermutu sebelum dihantar kepada pihak editor sebenar.

Jalan ceritanya sedikit berubah dari draf pertama yang telah saya hasilkan sebelum ini. Semoga anda semua berpuas hati dan terhibur. Nantikan e-novel Hanya Selafaz Rindu di sini. Esok saya akan kemaskini semuanya.


*Sesungguhnya tarikh hari ini - 20.12.2012 memberikan makna yang cukup besar buat saya kerana berjaya menamatkan Hanya Selafaz Rindu. Doakan saya untuk tahap seterusnya.

Terima kasih tidak terhingga kepada anda!






Salam sayang - ED :)



0 Curahan Hati: